2010. szeptember 3., péntek

ki ha nem én?!:D

Nah hát ez az út nem volt olyan egyszerű mint odafelé..
Első próbléma azzal adódott hogy a fogkrémemet a hátizsákban felejtettem így csipogott összevissza az átvilágításnál..következmény: az utolsó kis szemétig mindent átvizsgáltak a biztonságiak. igazából még sosem láttam ilyet így érdekes volt csak ne tartott volna 35 percig..lol
miután átjutottam letelepedtünk a kapunál és vártuk a sounkat..nem sok idő elteltével valami önkéntességről beszélt a beengedést végző hölgy de félig aludtam így nem nagyon érdekelt..aztán mikor 20x mondta gondoltam meghallgatom. Azért keresett önkénteseket, mert túlkönyvelték a gépet és 6 emberrel több várt ott mint kellett volna. A feltétel a következő volt: ha valaki hajlandó a 7 órás gép helyett a 12essel menni akkor az első osztályon utazhat,kap egy 8dolcsis kajajegyet és egy 400$-os vouchert amit 1 éven belül lehet levásárolni a deltánál akármilyen útra. nah hát felcsillant a szemem már scak társaság kellett. A 2 emberke akikkel mentem nem akarta bavállalni,de hallottam hogy egy másik 4 fős csapat a közelünkben magyarul beszél így megkérdeztem őket.Természetesen CL-es tábori munkások voltak ők is:D nah hát nekik tetszett az ajánlat..jövőre olcsóbb lesz a repjegy ;)
Így bevállaltuk mi 5en meg még 2 ember. Mivel így még volt 5 órám elővettem a hálózsákom,megágyaztam a földön és aludtam egy jót:D
Hát az első osztály valóban más mint az economy:D akkora székek voltak mint egy fotel és a lában is elfért simán az ülés előtt. Emellett mi még ebédet is kaptunk,mert ez amúgy az országon belüli járatoknál nem jár..
3 óra repkedés és ismét New Yorkban voltam..kicsit megijedtünk mikor nem találtuk a csomagokat de kiderült h azok ugy már megelőztek minket:)hihetetlen módon egy magyar nő volt a poggyász megőrzőben.. összeszedtük a cuccokatés kisseb szerencsétlenkedés után már a taxiban is ülünk(a szuttyogás tárgy az volt h a másik 4 ember nem tudta hol a szállása és ezt kellett kideríteni). én ültem elöl és így végig beszélgettem az utat a nagyon érdeklődő és meglepően jól tájékozott afrikai sofőrrel.Tudta hogy Bp a fővárosunk és hogy kik az országszomszédok,ez pedig itt elég ritka.
nah hát végülis megérkeztem ide a Gershwin Hotelba ahol tavaly is megszálltam,ráadásul idén is ugyanabba a 10 ágyas szobába kerültem.
Voltak hollandok,németek és svédek rajtam kívül.
mivel nagyon fáradt voltam,este csak kiugrottam anni valamit aztán visszajöttem netezni:) Legnagyobb örömömre Shelly megcsinálta a skypját így tudtunk beszélni:)jó volt látni.Aztán mikor elment aludni Pedario is bejelentkzett így végre őt is láthattam újra és vele is beszélhettem. Mivel állítása szerint ő is olvassa a blogot(már párszor idézett belőle) neki üzenném: "hiányzol:/:)...."
Reggel 8kor keltem,gyors zuhany-hajmosás ,összepakoltam a bőröndöt,kijelentkeztem és indultam a shopping útra. Olyan 6 óra vásárlás után 400 dollárral rövidebben most ismét a hostelben vagyok és kb 2 óráj írom a blogot..kb nem érzem a kezem.
A reptéri fuvarom 18.30ra jön értem úgy még vagy egy órám.mindjárt megyek és megpróbálom úgy rendezni a cuccaimat h ne egyen túlsúlyos a bőröndöm:S
A gép 21:45kor indul és magyar idő szerint holnap délután 6kor érek haza.
Természetesen már várom hogy itthon legyek a családdal és lássam a barátaimat,de hiányzik a tábor és az új barátaim is.
Remélem vissza tudok menni jövőre és eltöltketek Amerikában egy újabb fantasztikus nyarat!!!
Ha igen akkor jelentkezem!!
Puszi mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése