2010. augusztus 9., hétfő

Dayoff Bostonban:-) és a változások..

Mint tavaly is a 2. és a 3. session között kaptunk 2 nap szünetet. szerdán a munka végeztével, miután a gyerekek elmentek még kaptunk ebédet aztán irány pakolni és fél2kor indult a 2 kisbusz.
Shellyvel,Showtyval és Pedárióval végtam neki Bostonnak. A tábori busz elvitt minket a Braintree megállóba ahonnan busszal és vonattal jutottunk el először shawtyék lakásába. itt megismerhettük a családját ő pedig összeszedte a cuccokat amik kelettek neki. Innen egy kis kitérőlvel a Wendy'sben elvonatoztunk P. albérletébe. A további napokat itt töltöttük.
Nagyon nem részletezen a dolgot mert szerintem nem annyira érdekes. lényeg h nagyon jól éreztük magunkat, pizzáztunk,iszogattunk esténként,filmet néztünk és rengeteget fetrengtünk csak úgy az ágyon..kb a teljes 2 napot:D
Pénteken 4re kellett az állomáson lennünk és 5re a táborban. Visszafelé a kisbuszban ami 9 fő szállítására van 16 counselor utazott haza:D
Mivel szerdán mielőtt elmentem keya mondta h köszönjek el Kamerentől mert jövő héttől nem lesz, kiváncsian vártam h akkor mit fogok csinálni...
Mikor visszaértem Pet közölte hogy akkor most csatlakozzak a junior girl counselorokhoz mert mostantól velük leszek:) Úgyh szombattól a legkisebb lányok szobájában vagyok felüógyelő.
A kabin neve Lulu, a 2 co-counselorom Lillie és Brittney. A szobában 8 kislány van akik alapjában véve iszonyat aranyosak és folyton kézenfogva akarnak sétálgatni meg nem akarják h este külön aludjunk( a szoba elrendezése olyan hogy ők a földszinten mi pedig az emeleten alszunk) de nagyon rosszak tudnak lenni. Mindent ezerszer kell elmondanom, nem hajlandóak lefeküdni és csöndben lennei. De ennek ellenére szeretem ezt a munkát:)
Napközben most sokkal elfoglaltabb vagyok : reggel 6.45kor kelés és ébresztjük a gyerekeket,elvisszük őket fürdeni és fogat mosni,utána gyülekező és a 60 junior girl együtt átmegy az ebédlőbe.Itt sorakozik a tábor összes gyereke,majd csendben vonulás az ebédlőbe. Itt együtt grace-t mondunk és a counselorok segítségével elkezdődhet az evés. Közben természetesen zene,tánc mintha egy szülinpai zsúrban lennénk. Mivel a 3. session minden napján mást ünneplünk tegnap este fkete-fehér szilveszter volt, ma pedig 4th of July azaz mindeni kék-fehér-pirosat visel:) Reggeli után a mi villageünk social worköt csinál, ezen belül a mi kabinunk a Stockade-ban szed szemetet. Ezután rendrakás a szobában, mert ezt ellnőrzik.ezután teamtime jön azaz különböző csoportokban vannak mindenféle foglalkozások.. Ezután jön a sports and games azaza mindenféle szabadtéri program. Utána vissza cabinba ,mert öltözni kell a instractional swim-hez.Nekem ekkor van szabadidőm azaz 11.30-12.30-ig. Fürdés után öltözés aztán ebéd majd rest hour(elvileg aludniuk kellene de ezt nem könnyű elérni).
Ezután jön a free swim azaz mindenki azt csinálhat a vízben amit akar.Ha ennek vége ismét öltözés és újabb szabadtéri foglalkozás jön.
Itt két részre vannak osztva kicsit és nagyon: ODP(azaz OutdoorPersuides:falmászás,bicikli,horgászás,csónakázás,kajak,kenu,nature walk,íjászat,túlélőtúra) és CA(azaz Creative Arts:festés,rajzolás,dráma,zene,dobolás,tánc,step,kézműves programok és a varrás). ezeken a programokon felváltva vesznek részt. Én aCA részen dolgozom Shellyvel és a feladatunk varrni: amikor a nagyok jönnek akkor jelmezt varrunk a tábor végén tartandő előadásra ,amikor a kicsik akkor pedig párnát varrunk:)
ezután van kis idő játszni a játszótéren vagy kosarazni,ugrókötelezni, majd vacsora. Kaja után van a Spread time amikor a counselorok kölönböző pontjain a tábornak felügyelnek a gyerekek pedig jóformán azt csinálhatnak amit akarnak. Este már csak egy evening program majd az alvás következik. Nekem 2 szabad és egy bent töltött éjszakám van.nagyjából fél10kor hagyhatjuk el a kabint miután lefektettük a gyerekeket.
Nagyjából így néz ki egy napom..kellemesen lefáradok a végére:D Szabadnapom összesen 2 lesz a session alatt. Kameren csak hétvégénként fog látogatni,de már nagyon várom h lássam:)
Most viszont már nem érzem az ujjaimat úgyh megyek még lepihenek 20 percre és ztán iránya munka!:)