2010. június 28., hétfő

dayoff

Ma van az első szabanapunk.Mindenki szinte hazament a counselorok közül.Legalábbis tegnap este úgy tűnt ugyanis már vacsit sem kellett csinálnunk és elég kihalt volt a tábor. Ennek ellenére a fürdőben találkoztunk Danielával aki kérdezte hogy nincs e kedvünk hozzájuk csatlakozni kint. Kiderült hogy kb az összes junior boy counselor ittmaradt és épp azt tervezik hogy leugranak az óceánpartra kocsikkal. Ez olyan 10 körül volt. Egyre többen lettünk, végül már a Stokadeból átjött lényokkal együtt olyan 28an és a kocsik is megérkeztek úgyh 4 autóval elindultunk a partra 11kor. Még előtte a lányok összeszedtek pár doglot ami szintén várakozást jelentett. Itt jelezte még egy emberke hogy jönni szeretne így őt benyomorították hozzánk egy 6an utaztunk a kocsiba.El lehet képzelni mennyire kényelmes volt,főleg hogy nem kis darab volt az amcsi csaj. De legalább aranyos volt,érdeklődött, beszélgetett. Nagyjából 20 perc kevergés után(ezalatt egész Duxburyt bejártuk)a sofőrünk rájött hogy fogalma sincs merre járunk.Amúgy is elég stresszes volt hogy tőle függ a menet és emiatt végig rágta a haját,de nagyon durván. Mikor már tényleg teljesen elveszett megálltunk konzultálni. Nah hát az a negyed óra elég vicces volt. A menjünk, ne menjünk ki menjen hova témát jártuk körbe de mi már a végén csak nevetni tudtunk a szitun. A döntés megszületett, irány haza. Persze Megan itt sem volt képben így addig kevergett míg az óceánnál kötöttünk ki:D Úgyh meg is álltunk, páran csobbantak, mi csak beszélgettünk. Arra jó volt, hogy megismerjünk embereket. Elég sok angol és ír van tavalyhoz képest. Nagyjából fél 1 körül értünk haza. Véégre mondhatom hogy haza mert beköltöztünk tegnap a PB& J kabinba( beanut butter and jelly) Nagyon kis csinos lett. Van lepedőm meg párnám párnahuzattal:) Mindjárt rakom is a képet facebookra. Egyenlőre 6an lekunk, majd kiderül hogy lesz e bontás. Amúgy a költözésről annyit, hogy mióta itt vagyok tegnap esett először az eső,de annyira hogy nem lehetett átlátni rajta. na, mi akkor költöztünk:D A junior lányok segítettek kivinni a bőröndöket a kocsiig de teljesen szó szerint bőrig áztunk. Mivel melós ruhában voltam még élveztem is :D A mi részünkön ugye fenyőerdő van ahol olyan szinten szétázott a talaj hogy a sípcsontom közepéig gázoltam a sárban-esőben.De finally ott lakom végre:) A többiek ma lementek a beachre bringával,de nekem nem volt kedvem délben szétégetni magama napon és lemenni a partra ahol nincs zuhany sem és feküdni a parton. Persze megértem őket mert nekik még nagyon érdekes:) Én phengettem,aludtam de a melegtől ez sem volt könnyű mert minen rámragadt. Ettem a fiúkkal ebédet(Dió főzött rizses-zöldséges-húst) aztán kicsit netezetem utána pedig szerencsére ittvolt 2 lifeguard így a maintanence fiúktól a kulcsot megszerezve kicsithattuk a medencét.Nagyon jó volt hűsölni meg úszni kicsit.
A fogyózásról annyit, hogy a melegtől enni nincs nagyon kedvem viszont sportolni sem:D de talán holnap elmegyünk Adrival futni:)
Ja és még annyi hogy annakellenére hogy Kelly tudja hogy tavaly is tudtam úszni idén meg kellett csinálnom a deep-end-testet. Oda vissza át kellett úszni a medencét és után fél percig taposni a vizet hogy fennmaradok e:D közben pedig angolul az ABCD-t kellett énkeleni. Such a fun thing:D
Nah hát nagyjából ennyi az elmúlt két nap.Most megint kicsit esik úgyh a staff lounge-ban múlatjuk időnket.
puszi mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése