2010. június 20., vasárnap

Utolsó estém itthon...:/

Hát ez is eljött. A bőrönd már nagyjából bepakolva, már csak a kézipoggyászon dolgozom:) Holnap délután indulok Pestre, ahol egy nagyon kedves új ismerősömnél Dalmánál alszom, aki szintén a táboromban fog dolgozni.Azért választottuk ezt a megoldást mert a gépem kedd reggel 7.15-kor indul, azaz 4re kellene Ferihegyen lenni. Ehhez a családnak olyan fél 2 körül kellene felautózni, aminek valljuk be nem sok értelme lenne.
Mindig a búcsúzkodás a legrosszabb. Illetve azért rossznak nem mondanám a péntek esti búcsúbuli-előszülinap-vizsgazáró bulinkat:D (Ja, igen meglett minden vizsga úgyh nyugodt szívvel vághatok neki a nyárnak. ) Az ünneplés Pécsen volt a jövőévi albérletünkben, amit már most megszerettem:) Miután sikeresen megküzdöttem a főzéssel és ehető vacsit tálaltam, nekiláttunk a hangulatfokozásnak. Mézesmálna és pezsgő-redbull volt a terítéken;) Nem tudom, hogy a szomszédok mennyire utáltak meg az este alatt,ugyanis akkor azt gondoltam nem vagyunk hangosak...ma amikor reggel még azt is hallottam, hogy valamelyik szomszéd laptopja behakpcsolt kicsit elgondolkodtam a dolgon:D No mindegy, most lesz egy kis szünetük kipihenni..
Az este az Estben majd a Cyranoban folytatódott a végefelé már szandi nélküli tombolással...3 körül Luca és Eszti társaságáan hazatéretem. Nagyon jól éreztem magam,köszönöm mindenkinek!!:) Hiányozni fogtok!
Szombat este Hugimmal önkéntesként őriztük a Csontváry képtár 7 csodálatos darabját, 3 órán keresztül, az iszonyatos légkondiban fagyoskodva..nem ez volt életem élménye. Meg is vigasztaltam magam egy kebabbal:D
Ma voltunk búcsúebéden nagyiéknál..ők is nagyon fognak hiányozni! De készüljetek,mert szeptembertől megint minden héten megyek kosztosnak:D
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki gondolt rám és annak is aki fog:) FB-on igen gyakran fellelhető leszek valamint, ahogy látjátok már most megkezdtem a blog írást és nem is fogom abbahagyni szeptemberig;) Már most eléggé belejöttem, ahelyett, hogy pakolnék vagy valami hasonlóan hasznos tevékenységet végeznék..:D Megy is a link , hogy nehogy lemaradjatok:D
Minden AIESECer-nek üzenem, hogy jó munkát nyárra, de azért pihenjetek is egy kicsit néha!:) Ígérem én sem leszek tétlen és ha hazajöttem minden elmaradást pótolni fogok;)

Azt hiszem mára ennyi,de hamarosan jelentkezem!
Sok puszi mindenkinek!:)

1 megjegyzés:

  1. Szia Nyusz!Örülünk,hogy szerencsésen megérkeztél!Pihend ki magad,aztán irány a konyha!Várjuk a beszámolókat!Millió puszi!

    VálaszTörlés