2010. június 30., szerda

06.30. szerda

Holnap jönnek a gyerekek:)Már nagyon várom!!
Az elmúlt napok nagyon jól teltek. A munka mellett mindig találtunk valami elfoglaltságot: medencézés, röpi és voltunk futni is Adrival és Karinnal. És ami a legfontosabb holnaptól félig-meddig couselor leszek. 2 pici fiúra fogok vigyázni Cameronra(2éves) és Conorra(3éves). Igaz hogy még életben nem cseréltem pelenkát remélem menni fog:D A feladatom az lesz hogy amíg az anyukájuk dolgozik velük legyek azaz reggel 7től este 8ig és próbáljam pőket szórakoztatni. Kiváncsi vagyok milyen lesz. Talán a többi gyerek majd feldobja őket is,lesz kivel játszaniuk. Végre a Staff Loungeban is van élet olyannyira hogy tegnap tömeg volt. De sokkal nyitottabb a csapat mint tavaly. Mindenbe be akarnak vonni minket többször mint szeretnénk:D Ma volt staff banquet és megkaptuk a pólót és a pulcsit:) szürke mindegyik úgyh nagyon boldog voltam:)
majd rakok fel képeket róluk meg mindenről. Jaa és megkaptam Joetól az édességet:D nagyjából egy év után. Arra jó hogy barátkozzak,de nyugi nemn tömöm magamba,egy részét majd küldöm vagy viszem haza is. most nem jut eszembe semmi érdekes.
Sok puszi és jó lenne ha én is kapnék néha jelentést!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése