2010. július 3., szombat

03.07.

Szép napot mindenkinek!

Igazából nem is tudom miről írjak,csak gondoltam jelentkeznem kéne mert rég nem adtam hírt magamról. Túl vagyok két nap gyerekfelügyeleten.háát mit ne mondjak nem könnyű a dolog. Reggel 7től este 8ig stresszben figyelem melyik esik épp a tóba vagy vágódik el a betonon. Amúgy imádom őket!!(kivéve a pelenkacserét..) Reggel én ébresztem őket, öltöztetés,reggeli,fogmosás, iránya játszótér és a park, utána mosdatás ebédhez, utána kisaluka( én is aludtam velük minde a kétszer) aztán megnint játék majd vacsi. Connorral kicsit nehéz mert ebéd után nem akar elszakadni anyukájától és iszonyatos hangerőn ordítja hogy "I want my mommy" és veri magát a földhöz. Cameron velem nagyon jól kijön.Egyszer sírt csak de akkor is azért mert elesett. Jah és lassan kívülről tudom Thomas a gőzmozdony kalandjait angolul:D ezzzel alszanak el és mivel rajtam alszanak így nem tudok felkelni kikapcsolni. Ma nincsenek itt mert az apukák szabadok így én is offon vagyok. Kicsit segítettem a konyhában meg mostam(vettem öblítőt:):)
Azt hiszem még nem mesélte,de tegnap előtt felfedeztük hogy van egy egér a szobánkban. Valami kaparászott és zörgött.Elemlámpával pont rávilágítottam ahogy fut a bőröndöm mögött. Nah több se kellett, mind a 6an ordítottunk a fiúk után hogy csináljanak valamit:D Hát persze ők sem tudtak vele mit kezdeni így égő villanynál aludtunk el hátha nem jön vissza. Másnak Adri rohant be hozzánk mikor zuhanyoztunk hogy az egér a bőröndömből szemezett vele. Gonolhatja mindenki, hogy enm kicsit lettem ideges. Visszamentünk a kabinba kitúrtuk az összes bőröndöt se nem volt ott. Így mindent bezártunk bőröndbe,összetoltuk az ágyakat és elhagytuk a helyszínt:D Átjöttünk és itt aludtunk a staff lounge fölötti szobákban. Előtte a csajok loptak a konyháról egércsapdát és kirakták őket. Én olyan 3kor mentem aludni mert páran filmet néztunk itt lent. Elég jót aludtam majd a konyhába menve megtudtam h megvan az egér!! Így visszaköltöztünk és ma már otthon alszom.
A másik hogy már iszonyatosan izgatott vagyok a szülinapom miatt! 21 leszek és ez itt ugye nagy szám:) Keya és nick megígérte hogy megyünk valahova és már legalább 4 sráv jelezte hogy ő akkora fog night-offot tenni:D Ismét előnynek tűnik a szőke haj, fehér bőr.lol de nagyon jófejek.Tegnap is elkísértek a hálózsákomért hogy ne egyedül mászkáljak éjjel pedig ők fél 7kor kelnek.
Azt hiszem most nincs is más mesélnivaló.A nap megint szépen süt úgyh megyek is fürdeni a kislányokkal Délután pedig lehet h Adrival Stop&Shopba.Kellene hajvégápoló:DD
Sok puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése