2010. július 6., kedd

07.06.kedd

Nem tudom, hogy otthon milyen idő van ,de itt igazi summer köszöntött be. 33-34°C van és tűz a nap már reggel 9kor. Nem könnyű a levegőn kibírni. Miután 3! napig dayoffon voltam ami a júli 4-ei holidaynek köszönhető ma már mentem doglozni,de csak Conor volt itt. A meleg miatt a legtöbb időt a Infarmary háztban töltöttük,ami az ápolónők háza,de akkora szobával hogy 7 ágy van benne. Itt van légkondi, meg ami legfontosabb Conor anyukája is ugyanis ma kibírhatatlanul anyás volt. Lehet h azért mert nem látta 3 napig,vagy a meleg miatt,de szörnyű volt. Rengeteget sírt és visított(nem lehet másnak nevezni) még akkor is ha anyukája is ottvolt.Remélem holnapra lenyugszik. A legjobb része a napnak a medencézés volt. Több mint egy órát bentvoltunk és akkor ő is vidám volt és sokat játszottunk. Amúgy végre megtudtatm az okát hogy miért nem mehetünk bikinibe a vízbe még lányokkal sem(bár jobb volt amíg nem tudtam:/) Azért nem mutogathatjuk magunkat mert vannak olyan kislányok akiket felnőtt nők molesztáltak és nem akarják, hogy ez eszükbe jusson. mikor ezt meghallottam kb 10 percig nem tértem magamhoz.
Imádom ezeket a gyerekeket és nagyon örülök ha kicsit is szebbé teszem a nyarukat azzal ha vizet adok nekik vagy ha szavakat ismétlek utánok h szórakozhassanak az akcentusomon. Állítólag nem teszek különbséget a V és a W között.Nekem még sosem tűnk fel. Bár azt hiszem én még kevésbé vagyok vicces mint az írek vagy az angolok:D
Mióta legutóbb írtam voltam a Stop&Shopban bringával(összesen 15 perc volt gyors tempóban) és voltam az Independence Mallban ahol mégnéztem az Eclipse-t!!!:) a Twilight 3. része ha valaki nem tudná. Nagyon tetszett azzal együtt hogy 2x elaludtam:D Az már kevésbé tetszett hogy 9.50 volt a jegy és 12.40 a popcorn és a víz :S De végülis okés volt,ennyi jár a munka mellé.
Mivel sok volt a szabadidőm hétvégén besegítettem a konyhán,amúgy is hiányzott már.
Az ismerkedés tényleg sokka jobban megy idén. Egy ír lánnyal-Shelly és egy amcsi sráccal-Pedario kimondottan jóban vagyok. Tegnap is velük néztem reggel 3ig tvt. Úgyh ma kellene aludni,de meg akarom várni Lucát amíg leszáll:) Ugyanakkor holnap reggel 6ra megyek dolgozni, most jött be Keya szólni(bár aludhatok tövább 8ig csak ott kell lennem hátha felébrednek a gyerekek). De vééégre itt van a drága kis Cameronom:) Az előbb kiszaladtam megpuszilgatni.
My birthday is comiiiing:) Kb már az egész tábor tudja hogy csütörtökön 21 leszek:D És jópáran jelezték hogy ők is jönnének ünnepelni,amit én sem bánnék;) Kb a kisbuszt kell elkérnem hogy mindannyian mehessünk..Nagyo várom hogy végre bulizhassak itt egyet(ez valószínűleg hétvégén fog bekövetkezni mert pénteken még dolgozom)
Nah hát azt hiszem ennyi mára. Odaadom Dalmának a gépet hogy nézhessen filmet.
Sok puszi mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése