2010. július 26., hétfő

07.19-hétfő

Hétfő:
A mai nap úgy telt mint a többi azzal a kivétellel, hogy este Keya,Lucky,Dalma és én elmentünk a Stakehouse nevű étterembe és egy nagyon jót ettünk:D Igazi steaket hagymával és sültkrumplival. Jót beszélgettünk meg nevttünk sokat.
A hét egyébként úgy telt mint mindig: napsütés, időnkét egy kis zivatar ami lehűti a levegőt.
Nemtudom meséltem- e hogy ittvannak Cameron unokatesói a táborban: London(10) és Jordan,(6). Ők rendesn táborozni jöttek. A kisebbiket imádom , nagyon vicces kislány.Kameren egyenesen oda van érte.Egész nap őt követjük a programokon és ha kicsit ott kell hagynunk mert fürdés után elmegy átöltözi iszonyatos üvöltést rendez Kam. Amúgy egyre jobban megvagyunk, szeret velem lenni. Azt hiszem szerdán volt hogy megint vigyáztam rá este,de szerencsére átjött Deon szórakoztatni így vele néztem filmet miután a kissrác elaludt.
Csütörtök:
A mai nap is hasonló volt a többihez azzal a kivétellel, hogy vacsi után Keya közölte, hogy ha van kedvünk mehetünk Bostonba bulizni mert egy barátnőjének szülinapja van és minket is elvinne. Az tuti volt hogy, keya,Kam és én megyünk így még 2 embernek volt hely: Dalma és Karin csatlakoztak.
Este fél10-kor találkoztunk a Farm House-nál. Végre ez egy olyan este volt ahova igazán csinosan mehettünk. Még nem meséltem,de mikor Dalma rendelt magának neten ruhát az egyik nem lett jó neki, de szerencsére rám pont passzolt így megvettem tőle.Ebben a ruhában mentem,megcsinálhattam a körmöm és még sminkeltünk is. jah és most igazán örültem hogy mégis elhoztam magammal a magassarkú szandim.
Kis késéssel megérkeztünk a találkozóhelyre és már indultunk is. Először Kamerent tettük le az apukájánál majd Keya hazaugrott a cipőjéért. Ezután folytattuk az utat a barátnőhöz. már a kocsiban is jó volt a hangulat,maxon szólt a zene. Miután a szülinapos is csatlakozott hozzán a saját kocsijával még felvettünk pár embert út közben és irány Boston!
A belváros egy r&b-hiphop clubjába mentünk. Rendesen sorban kellett állnunk hogy bejussunk. Már itt is észleltük, hogy nem sok a világos bőrű rajtunk kívul és ez így is maradt..talán 2 európai ha lehett a buliban. Ha valaki hát én ilyen helyre vágytam..aki ismer tudja hogy mindig is imádtam ezt a zenét és a hangulatot. Teljesen olyan volt mint amit vártam. Igaz hogy kb nem is táncoltam annyira el voltam foglalva azzal hogy az amcsi csajok tombolását néztem. Tényleg olyan a mozgásuk mint a filmekben..hihetetlen volt. A másik hogy akkora darab lányok voltak annyira kicsi szoknyákban h azon is meglepődtünk. Mindenesetre nagyon jól éreztem magam. Nagyjából 1 körül jöttünk el és fél3körül értünk a táborba mert a kissrácot is összeszedtük közben. ezután keyanál aludtam mert úgy is 6ra ott kellett volna lennem.

Péntek:
Ma volt Vera 21. szülinapja úgyh a szokáshoz híven őt is megfuttatták az ebédlőben,pontosabban én futottam vele körbe Pat kérésére.Úgy volt h este megyünk is inni de Keya nem talált babysittert így maradtunk. én nem bántam nagyon mert így Shellyvel és Pedarioval töltöttem az estét ismét olyan 3.30-ig:D Nem nagyon emlékszem h mit nézünk mert kicsit elaludtam közben,de azért jó volt. Kicsit iszogattunk is úgyh megvolt a hangulat.Próbáltam meggyőzi P h adja nekem az egyik silly band-jét(ez a legnagyobb mánia mos, ilyen gumi karkötök amiknek különböző fomája van ha leveszed) én egy cseresznyét szeretnék megszerezni mert menne a bikinimhez:D

Szombat:
A mai napon carneval volt a táborban .Ez azt jelenti hogy a C4K egyik tulajdonosa hozott ide óriási sörsátrakat, az ő emberei sütöttek-főztek: hotdog,hambi,kukorica,popcorn, édes lángos, vattacukor.Hoztak ugrálóvárakat, pónit,bohócok csináltak arcfestés és a gyerekek egész nap azt csinálhattak amit akartak. Mondanom sem kell, nagyon élvezték.
Nagy meglepetés ért mikor megláttam, hogy itt van Mingo barátnője és a 4 hónapos kisbaba..Ezért könyörögtem neki a tábor eleje óta:) Annyira imádnivaló a kis Jaylen, hogy csak na. és meg is foghattam és sétálhattam vele. Mivel kameren imádja imádja a baby-ket nem volt nehéz dolgom,el sem akart muzdulni mellőle:D Ettünk egy jó ebédet,kisalukáztunk, vacsiztunk egy jót és Keya közölte a jó hírt: Rob akivel voltunk multkor a beachen jön este és megyünk Bostonba együtt bulizni csak kell valaki aki vigyáz Kamre.Mikor Lucky ezt elvállalta nem volt több akadály. Azt gondoltam mindenki kap majd a lehetőségen de végül csak 4-esn mentünk: Dalma,Karin,Magdi és én. 9re elkészültünk..ismét a csinos ruhánkba és irány Rob háza. Itt az alagsorban még egy kicsit iszogattünk aztán elindultunk mert szombat este lévén nagy sor volt várható. Ma a Fenual Hall nevű helyre mentünk ami a város szívében van. Sajnos a hely nevére nem emlékszem de ez most teljesen más volt mint az előző. Felváltva volt egy zenekar(először kicsit meg is ijedtünk)és house zene. Az este nagyon nagyon jól sikerült, viszont vagy az alkohol nagyon erős itt vagy elszoktam az ivástól:D Alig tudtam megküzdeni egy vodka-naranccsal...
De a lényeg h a zene szuper volt,nagyot tomboltunk.Alig akartam elhinni mikor fél2kor felkapcsolták a villanyt, hogy akkor vége a bulinak..Igen itt minden hely bezár 2-kor..Szóval kénytelenek voltunk elindulni. Az utcán még összefutottunk keyaék pár ismerősévvel beszélgettünk, ettünk egy hotdogot és visszasétáltunk a kocsihoz. Boston nagyon szép volt kivilágítva,éjjeli fényekkel. Az út kb 45 perc volt haza, és olyan fél4kor érkeztünk meg a táborba. Én ismét a Duplexben aludtam mert reggel nem akartam felkelni ugyanis dayoffom vaolt vasárnap.

Vasárnap:
Olyan 10körül ébredtem fel, megbeszéltük keyavál h menjek öltözni meg ilyenek és ha visszaértem megyünk a Braintree Mallba. Így is tettem, de előbb még összefutottam Pat-tel(még az esti ruhában) úgy ezek után egész nap azon mókázott h Lili bulizott, Lili was out last night:)
mikor visszaértem a kabinba ott volt Mumu(Jordan beceneve) mert a counselorok nem tudtak vele mit kezdeni. iszonyatos műsírást tud produkálni, és elfutott előlük mert nem akart megcsinálni valamit. azt mondta haza akar menni mert hiányoznak neki a szülei..keya meggyőzte h ne menjen viszont a viselkedése miatt büntetésben volt: egész fétfő délutánig nem mehetett vissza a barátaihoz hanem velünk kellett lennie. Így 4esben mentünk shoppingolni. először keyanak kellett találnunk egy pink ruhát(a nővére 30 lesz jövő szombaton és ez a dress kode a buliba, ahol amúgy 130an lesznek). miután ez a küldtés megvolt kezdődhetett a nézelődés. én egy szandált vettem mert nincs itt rendes papucsom meg ékszert a következő bulira;) Ja igen ettünk is jót meg vettem édességet:D Sajnos idén sem tudok róla teljesen lemondani de sokkal jobb a helyzet mint tavaly.
Este vissza a táborba, és szépítkezést tartottam 3 órát ültem a füdőben a körmömet csinálva és epilálással..Eléggé elfáradtam így nem is mentem már át a Lounge-ba hanem lefeküdtem aludni 11.30kor.
Ma ismét egy új hét kezdődött,remélem hasonlóan szuperül fog telni..:)

puszi mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése