2010. július 23., péntek

Az elmúlt hét..

Sziasztok!
Mivel az elmúlt hétben elég sok minden történt ezért napokra bontva mesélem el:)

Szombat:

Szokás szerint iszonyat meleg volt,de szerencsére már csak az egyik kissrác, Kameren van itt akit imádok és a másik nem is jön vissza mint kiderült. Egész nap játszottunk meg fürödtünk a medencében. Este a szokásos müdon jöttem át a staff loungeba ahol Shelly közölte h 5 perc múlva indulnak a beachre ha akarok mehetek. naná h akartam! így bepattantunk a kocsiba(egy amcsi csaj vitt minket) de még mielőtt nekivágtunk volna az éjszakai strandolásnak meg kellett találnunk a 3. társunkat Pedariot:) Elmentünk a fiú village-be de mivel a csajok oda nem mehetnek enmgem küldtek(mert nem vagyok counselor). Így mentem is,de inlább nem mentek a srácok kabinjába hanem megkeresem Marcot a directort és a segítségével kideült h P. már elment szóval vissza ide a lounge-ba ahol meg is találtuk és végre indulhattunk. Kb negyed órára innan van marhfield ami mellett végig óceánpart húzodik. Itt álltunk meg és mentünk le a homokosm,de sötét partra. Nagyon hangulatos volt,mert látszottak a csillagok és a házakból szólt a zene meg érezni lehetett a sütögetés illatát. Elég klassz lehet itt lakni a parton!
mindensetre itt töltöttünk kb 2 és fél órát.Beszélgettünk, sétáltunk aztán jöttünk vissza. Itt a szokásos módon hármasban filmet néztünk.Egyre jobban kedvelem P-t:) nagyon kedves meg aranyos, kár h alacsonyabb mint én:D
Nah hát a szombatról ennyi.olyan 3kor mentem el aludni és 6ra mentem a Keyahoz.

Vasárnap:

6ra ott is voltam, de kedves főnököm értetlenül nézett h mit keresek én ott hiszen neki dayoffja van:D Ami azt jelenti hogy nekem is csak elfelejtett szólni..Nagyon nem problémáztam rajta viszamentem aludni..Olyan 9kor arra ébredtem h kaptam egy sms-t. keya írt h mennek a partra egy barátjával és nincs e kedvem velük tartani. Naná hogy volt.10 perc alatt elkészültem és ott álltam kisbarátom és anyukája ajtajánál. Még beugrottun ka konyába kajáért meg vízért, aztán a mosodába törölközőkért..
!!nah most elugrok mosni,de folyt.köv.!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése