2010. július 10., szombat

21st birthday

Most már az egész világon nagykorú vagyok!:) Persze a 21. itt a legnagyobb szám ,ert így már legálisan ihatok és bulizhatok.
Nagyon szépen köszönöm a köszöntéseket mindenkinek! Sajnos ez megint egy család és otthoni barátok nélküli szülinap volt,de az itteni új ismerősök próbálták a hiányt pótolni:) Az ü Vnneplés a ebédlőben futkosással indult idén is, majd a több mint 300 ember elénekelte nekem a happy birthday-t. A meglepi része volt még egy hatalamas torta(kép facebookon) amit Angie a séfünk konyhás barátnője készített. Ezeke után jött a nagy hír: este elvisznek minket kisbusszal bulizni így mindnki jöhet. Amint vége lett a munkának rohantunk készülődni mert 10 készen a Staff Loungenál kellett lenni.Végre felvehettem a magassarkút,így már nem teljesn feleslegesen hoztam el:) 10re meg is érkezett minden magyar staff és készen álltunk a bulira.Csatlakozott még hozzánk Mingo és Naji valamint Cameron és Deon kocsival követtek(volna ha nem tévednek el és nem döntenek úgy h egy liquid storeba veszik inkább az irányt) minket. A buszt Marco vezette és ő is jött értünk 1-re. Amúgy a hely ahova mentünk Duxbury egyetlen bar-ja volt:D Ami inkább kocsmának mondhaó így eleinte furán néztek a kis csapatunkra. A pultos első kérérse a személyi volt így nagy boldogan bemutattam az útlevelem, h igen én már ihatok:)
A hangulat nagyon jó volt, mindenki kellő képpen megünnepelt:D részleteket inkább nem írnék, a lényeg h az este szuper volt de a másnap borzalmas:D 6ra mentem át Keyahoz és ott még aludhattam kicsit,de ennek ellenére sem volt sok kedvem egész nap Kameren-t kergetni a napon. De túl lettem ezen is. Persze egész nap mindenki azt kérdezgette h jó volt a buli,ünnepeltél rendesen?!:D
Ezen kívül sok érdekes nem történt a napokban. Az idő továbbra is csodás , egyre több embert ismerek meg és rengeteget beszélek angolul. Tegnap este is 3ig hülyéskedtünk a S.L-ban a szokásos társaságommal Shellyvel és Pedarioval. A munka ma csak 8kor kezdődött számomra de még vissza is feküdtünk aludni így 11ig ágyban voltam a kis drágaságommal. Majd a szokásos program: homokozás és kavics dobálás a vízbe:D
A nyamvatd egér még mindig a szobánkban van lassan már kezd idegesíteni.
Nah hát lassan indulok vissza, vár a munka aztán remélem lesz ma is valami programom este,mert kezdem megszokni hogy nem kell unatkoznom:)
Sok sok puszi mindenkinek!
És a legnagyobb hír a végére: képzeljétek saját klarinétom van!!!!! nagyon szépen köszönöm az ajándékot!!soha nem kell már tőle megválnom!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése