2010. július 16., péntek

07.16.péntek

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy ilyen ritkán írok,de olyan meleg van h ehhez sincs erőm. Tegnap és tegnap előtt ugyan kicsit lehűlt a levegő mert esett egész nap ,de mára a gyerekekkel együtt visszatért a 30 feletti hőmérséklet.
Nem is tudom hol kezdjem az elmúlt napok történéseit. Talán azzal, hogy már 2 egeret megfogtunk(ezeket többször is de mindig megszöktek). Nagyon idegesítőek mert éjszaka úgy kaparnak hogy nem tudok tőlük elaludni, ráadásul ha elfelejtem bezáni a bőröndöt abba is belemásznak. Ezért multkor a bőrönd egész tartamát kimostam(ami nem is baj mert találtam öblítőt ami ugyanolyan mint az otthoni, itt Downy a neve de maketingen tanultam h ezt kell keresni:D) Ha az egér nem lenne elég pár napja elromlott a szennyvízvezeték a fürdőnkben így a zuhanylefolyókból jött vissza minden..nem részletezném h mi minden. Úgyh azt egy estére le is zárták, addig máshol kellett megoldanunk a dolgokat.Már már megcsinálták és ki van fertőtlenítve.
Szegény kis Kamerenom megbetegedett.Folyik az orra és köhög és nagyon nyugtalanul alszik. Tegnap előtt reggel én is észrevettem h furán lélegzik.Eddig is horkolt,de ez elég ilyesztő volt nem tudtam elaludni mellette. Ráadásul ha rájön a köhögés attől megilyed és összevissza forog az ágyban meg mászik a nyakamba. Csak úgy nyugszik meg ha ölelgetem így viszont én is elkaptam úgyh most jól jön az orrspray meg a tantumverde:) Egyébként imádnialó a kiskölyök.képzeljétek keya mesélte hogy egyik este kerestett hogy hol vagyok. Jah és okos is a drága, tudja az ABC-t és tud számolni.Augusztusban pedig megy valami előiskolába. Nem is szokott Walt Disney meséket nézni csak olyant amiből tanulhat.
Az elmúlt napban volt a 2 session közötti váltás így volt 26 szabad óránk,amit szokás szerint a táborban töltöttünk jobb híjján. Ajánlatot kaptunk ugye h menjünk ide.oda csak épp kocsink nincsen. Így itt maradtunk és dumáltunk a magyar csapattal. Úgy volt hogy keya visszajön és elmegyünk inni valahova de be kellett vinnie Kamerent a kórházba mert nem lélegzett rendesen. Kapott is egy ilyen oxigénes cuccot amit naponta kell belélegeznie de nagyon utálja.Szerencsére ezt mami csinálja:)
Tegnap este Keya megelégelte hogy mi soha nem megyünk sehova így elvitt minket a Hanover Mall-ba shoppingolni. Sok mindent nem vettem(zoknit meg körömlakott),de megszereztem a legáhítottabb dolgot: vettem egy telefont!! 30$ volt és 300 smst tudok küldeni(elvileg 600-at de ugyanannyiba kerül ha nekem írnak így lényegében csak 300). Rögtön ki is próbáltam, mert tegnap éjjel babysitterkedtem h keya ki tudjon menni egy kicsit bulizni, aztán nem volt valami izgi végignézni az oroszlán király 1,2,3-at:D Mivel Camron(ő egy counselor) nem lépett semmit azon kívül hogy mindig integet,meg tudom h tetszem neki(már több helyről hallottam,csak szerinte én too shy vagyok és nem beszélek vele) így írtam neki éjjel. Talán így összeszedi magát.
Amúgy a 2. session is elkezdődött a mai ebéddel. Kicsit kevesebben vannak mint eddig de ez a konyhásoknak nagy öröm:D Nkem meg nagyjából mindegy. Már láttam, hogy a kedvenc kislányom itt van de még nem beszéltem vele.
Azt hiszem más nem nagyon van, kivéve hogy már most azt beszéljük a lányokkal hogy vissza karunk jönni!! Igen minden egér,meleg,wc dugulás ellenére. Annyira jó lenne ha meg tudnám oldani. Meg az is ha valahogy meg tudnám mutatni nektek hogy miért akarok visszajönni. Nem hiszem hogy a képek vagy bármi alapján ez érezhető de ez a hely csodás és imádom!
Remélem otthon is minden rendben!
Sok puszi mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése