2010. június 23., szerda

túl az első ebéden..

Hello mindenki!

A tegnapi irományaimat nem sikerül feltölteni,de rajta vagyok az ügyön. A lényeg, hogy 4 óra várakozás után a gépünk végre felszállt:) Minden rendben volt,sikerült kicsit aludnom is az úton. A leszállás után sikerült gyorsan kiérnünk és mindenkit át is engedtek:) Itt még egy kicsit vártunk mert a pick-up csak 1ra múlva érkezett. Toni jött értünk:):) azt mondta nagy volt a traffic. Nagyon izgatott voltam végig az úton amíg ideértünk a táborba. Mikor megláttam az erdőt,a nagy focipályát , a házainkat olyan volt mintha nem is mentem volna haza.. Olyan 9 körül értünk a táborba,utána füdés és mentünk aludni. Egyenlőre Stokade-ben szállásoltak el együtt mindenkit és ma fogunk átköltözni a saját helyünkre. Vicces volt figyelni a többiek arcát ahogy kiült rá a megdöbbenés:D Nyikorgott az ágy,bogarak voltak, fülledt az idő:D Majd megszokják. A legjobban az tetszik mikor a tavalyi ismerősökkel talákozom.Nagyon kedves mindenki. Az új séf-Keya eddig iszonyat jófej és van egy 2ésfél éves kisfia. Cuki kis feka,Cameron:) Már most imádom.Reggel nem kellett még dolgozni úgyh fél10kor mi is rendesen reggeliztünk.
Utána egy kis tengés-lengés közepette ismerkedtünka magyarokkal. Végül Nick átvitte a csapattot a konyhába, ahol kicsit rakodtunk. Olyan 1 körül végre munkához láttunk. Furcsa volt h 8an sürgölődtünk. Én kihasználtam a tapaszataltom és segítettem a többieknek,mi hol van.Jó lesz ez az év:) A nagy pörgés eddig tetszett mindenkinek. Most szabadidőnk van 4ig akkor kicsit húzósabb főzés jön mert kell kaja a beteg gyerekeknek, a most érkező Counseloroknak és a Day Camp-eseknek.. most szaladok mert érkeznek az emberek és kiváncsi vagyok nagyin kik jönnek:)

2 megjegyzés:

  1. A tegnapi történések:

    A tegnap esti program elég sűrűre sikeredett. Ebéd után mamával és papával lementünk az állomásra. Úgy szakad azt eső, hogy 2 perc alatt bőrig lehetett ázni…Természetesen az IC késett..út közben a táj olyan volt mintha valami tóvidéken laknánk.Elég szörnyű látvány. Nagyjából fél óra késéssel értem Pestre ahol a Keletiből a Nyugatiba sikeresen átértem 15 perc alatt.Itt volt elvileg találkozó Dalmával,de mivel neki közbejött valami még sikerült elszaladnom a postára feladni a büntető csekkemet,mert a nagyon kedves kalauznak nem tetszett hogy nincs diákom:S Remélem sikerült időben befizetni Végül azért eljutottam kedves vendéglátóimhoz,akik egy nagyon szép házban laknak Újpesten. Itt megismerkedtem Dalma anyukájával és hugával,beszélgettünk kicsit majd engem bevitettek a metróhoz, hogy eljuthassak a Duna plázához, hogy találkozzak Danival..Nagyjából 1 óránk volt beszélgetni,majd Dalma jött értem,beurottunk szoliba(kint 29°C van és reménykedünk,hogy van mire felkészíteni a bőrünket) aztán otthon vacsi,beszélgetés,készülődés. Olyan hajnali 1 körül feküdtem le..3kor pedig keltem.Mire nagynehezen „lemásztam” zuhanyozni már az egész család ott volt:nagyszülők,apuka,Dalma barátja. Fél 4 körül mindketten elkészültünk így indulhatttunk is a reptérre.
    Már Ferihegyen találkoztunk a többi C4K-es emberrel.Köztük Adrival, Dió barátjával Balázzsal és Jeftével. Velük a repcsin is együtt ültünk. Ezen kívül nagyjából 6 vagy 7 magyar van még aki valamelyik C4Kes táborba jön.Ebből 4en Wingbe. Miután becsomagoltattuk a bőröndöt,becsekkoltunk(csak Rómáig kaptunk beszállókártyát) mehettünk is reggelizni. Itt gyorsan elment az idő és már szállhattunk is a gépbe. Ez egy viszonylag kisebb Malév volt,de várnunk kellett mert voltak átszálló utasok akik késtek. Olyan 20 perc várakozás után szálltunk fel.Az út nagyjából 1 óra volt,ebből kb a felét tudtam átaludni,de közben jött a tea,meg rázkódott a gép szóval nem volt nagy pihenés. Rómában szépen sütött a nap mikor leszálltunk és boldogan siettünk a gépünkre. Az első probléma már akkor adódott mikor a Bostoni beszállókártyákat akartuk megkapni.Ekkor 10 perc volt az indulásig és 4 olasz nő iszonyatos lendülettel és hanggal vitatkozott valamin kezükben a vízumommal. A högy aki miket szolgált ki, közölte hogy nem lehet innen USAba dolgozni menni csak valami külön engedéllyel.Micsodaaa?? Nagynehezen azért kiderült, hogy a dolog mégiscsak megoldható és nem Alexék akartak szivatni minket:D Ekkor a BP reptért szidása jött hogy állítólag a kártyáink már ott is megvoltak csak éppen nem nyomtatták ki. Röpke 40 perc alatt meg is lett 5ünk beszállási engedélye. A gép indulása miatt izgulnunk nem kellett mivel 10.05 helyett csak 14.40kor indul…Most 12.45 van úgyh még mindig van 2 óránk itt vesztegelni. Ételt szerencsére kaptunk,bár szerintem borzalmas volt és nem is túl sok. Most már a fejünket is nehezen tudjuk tartani olyan álmosak vagyunk.Végigmutogattam a csapatnak a táboros képeket,beszélgettünk,de ez annyira nem pihentető. A többiek épp kávézni mentek én pedig gondoltam megörökítem gyorsan eddigi sorsomat. Már nagyon-nagyon várom, hogy megérkezzünk.Van egy olyan érzésem hogy mi ma nem fogunk már dolgozni:D A hangulat eddig szuper,nagyon szimpatikusak az eddig megismert arcok..folyt.köv most elmegyek valami ehetőért

    VálaszTörlés
  2. büntetés(1000Ft)kifizetve!puszimama

    VálaszTörlés